Friday 30 June 2017

Low sperm count herbal treatment in Urdu


Low sperm count herbal treatment in Urdu 



ان لوگوں کے لیے جن کے پس سیل کی وجہ سے سپرم بالکل نہ ہوں ان کے لے یہ نسخہ کسی تحفے سے کم نہیں ہے
شادی کے بعد دونوں میاں بیوی اور سب گھر والوں کی خواہش ہوتی ہے کہ گھر میںکوئی کھلونا ہو لیکن جن کے سپرم بالکل نہ ھوں یا کم ہوں یا پھر پس سیل ہی زیادہ ہوں جس کی وجہ سے چاہے آدمی جتنی بھی مہنگی دوائی کھا لے اس کے سپرم پس سیل ہونے کی وجہ زیادہ نہیں ہوں گے جب تک پس سیل ختم نہیں ہوتے تب تک سپرموں میں اضافہ ممکن نہیں اگر عورت کو پتہ چل جاۓ کہ میرے آدمی کے سپرم نہیں ہیں جس کی وجہ سے حمل نہیں ہو رہا تو بات طلاق تک پہنچ جاتی ہے کیونکہ اولاد چیز ہی ایسی نعمت ہے بچوں کے بغیر گھر ویران لگتاہے اللہ جس کو چاہتاہے بیٹے دیتا ہے جس کو چاہتا ہے بیٹاں دیتا ہے جس کو چاہتا ہے بیٹے اور بیٹاں ملا کر دیتا ہے اور جس کو چاہتا ہے کچھ بھی نہیں دیتا 
یہ سب میرے اللہ کے اختیار میں ہے
Low sperm count herbal treatment in Urdu
نوٹ: یہ مضمون عام معلومات کے لیے ہے۔ قارئین اس حوالے سے اپنے معالج سے بھی ضرور مشورہ لیں۔


Puss cells herbal treatment in Urdu

Herbal Treatment for low sperm count in Pakistan



EmoticonEmoticon